My photo
Mencoret sekadar apa yang dirasakan perlu...

Rakan2 siber...

Sunday, 3 July 2011

Besday Qaisya 2011...

N3 yang dah hampir basi tapi takpe 'ada aku kesah'...hehehe. Aku nak cite jugak. Seperti biasa acara tahunan bila tiba bulan jun ialah besday dua orang puteri aku ni. Macam aku kabo sebelum nilaa oleh kerana kakak lahir 24/6 dan adik pulak 27/6 maka buatlaa skali terus, senang kan. Dan tahun ni aku buat pada 25/6...
Kad jemputan tahun ni...
Segala gantungan dan gayutan ni memang menjadi tugasan akulaa sebab dalam umah ni aku sorang je lelaki so tak kan nak suruh orang pompuan pulak buat kerja panjat memanjat kan.
Yang ni kek besday biasa je. Hepi Besday Tu Eisya & Eiqa...
Dan yang ni kek coklat yang isteri aku tempah khas siap dengan ada gambo skali...
Ingatkan kek tu je rupa2nya anak sedare aku datang bawak pulak kek ni. Katanya dia buat sendiri.
Tetamu yang paling awal sampai. Cikgu skolah adik...
Antara menu yang disediakan untuk majlis tahun ni.
Sebelum tetamu sampai kenalaa bergambo dulu. Tapi yang gagalnya takleh nak bergambo sekeluarga sebab maklumlaa yang kecik tu susah ckit nak duduk diam,huhu...
Adik dengan salah seorang member dia...
Ni pulak kakak dengan member dia...
Dan tak lupa jugak aku nak ucapkan time kasih buat Pn Lina yang sudi hadir memeriahkan majlis...

2 comments:

azLiNa MiLan HasHim said...

urghhh . terliurnye tengok kek2 uhhh . nak skettttt ! =)

Ayen... said...

milan - tulaa org ajak xnak dtg.....huhu.