My photo
Mencoret sekadar apa yang dirasakan perlu...

Rakan2 siber...

Friday, 29 July 2011

Makan2 sebelum Ramadhan...

Memang kenyang giler2 aku ni. Mana taknya baru jap tadi geng2 makmal aku ada buat makan2 sempena nak menyambut Ramadhan minggu depan. Klu ikutkan kiteorg buat ni, masing2 bawak makanan masing2. Aku kena bawak buah2an sebenonya tapi oleh kerana malam semalam dah pukul 10 lebih baru teringat. Nak pegi beli kat mana lagi kan dah malam2 buta.

Makanya arini aku bawak diri jelaa,hehe... Memula tu segan jugak nak pegi makan tapi geng2 yang lain cakap takpe datang je, dah lupa nak beli nak buat mcmane. Pegi jugaklaa. 

Abih kat makmal, geng2 pejabat pulak ajak makan sebab dieorg pun buat jamuan jugak. Tak kan nak tolak kan, orang dah kata rezeki jangan ditolak musuh jangan dicari. Makan pulaklaa aku skali lagi kat pejabat. Sudahnya sekarang ni dah tak larat nak jalan sebab terlalu kenyang so menyandar jelaa sampai balik nak jumaat jap lagi,kuikuikui....

4 comments:

adib syazwan said...

wah!makan di waktu siang ye, nanti 1 bulan tak dapat makan waktu siang da, haha

makdara TERdiva said...

amoihhh! makan tak ajak.. :D

Ayen... said...

adib syazwan - sebab tulaa masing2 cbuk buat jamuan ni,hehe...

Ayen... said...

MDT - ikutkan memang nak jemput makdara tp takut x sempat sampai kuantan makanan dah abih.....ihiks.