My photo
Mencoret sekadar apa yang dirasakan perlu...

Rakan2 siber...

Tuesday, 5 July 2011

Kan dah kena marah...

Minggu lepas macam biasalaa aku bagi bibik pegi jumpa laki dia. Maklumlaa sian jugak letih pagi petang siang malam buat keje apa salahnya sebulan skali bagi dia pegi jumpa laki kan. Dia pun nak ehem2 jugak betul tak?kuikuikui...

Pendek cite selalunya dia pegi hari sabtu dan balik esoknya. Dan selalunya masa nak balik ok je tapi kali ni banyak alasan sebab nak balik hari senin katanya. Dah klu dia balik hari senin makanya aku/isteri kenalaa ambik cuti.

Kebiasaannya klu hal2 bibik ni memang isteri aku serah kat akulaa nak cakap apa pun tapi petang ahad tu bibik tepon isteri aku sendiri nak bagitau tak dapat balik dengan alasan2nya. 

Apa lagi teruslaa kena 'pum pam pum pam'. Aku kat dapur masa tu pasang telinga jelaa dengar dia marah bibik. Last2 nak tak nak agaknya balik jugak bibik aku petang tu,hehehe...

12 comments:

Ieda Al-Habsyi said...

gamaknya tak pueh jumpe laki, keap bebeno, ahhahaha!

Ayen... said...

Ieda Al-Habsyi - agaknyalaa kan lagipun sebulan menahan kak,hahahaha...

miloais said...

kesian kat ur maid!
ekekekek...

sesekali beb... bagi le dia cuti lama skit
dia pun nak melepas rindu kat laki dia...
hik hik hik

syariza09 said...

x puas ehem2 la tu :)..pasni kena jumpa kerap la

pena rozie said...

Bagus jangan bagi muka. hi...hi..hi...

makdara TERdiva said...

sian bibik kena marah..
tp kalau tiap2 bulan asik nak amik extra cuti pun payah gak eh!

miss nina said...

erm.. patutlah.
majikan dah bertimbangrasa, pekerja perlulah menghargainya.

Ayen... said...

miloais - oklaa tu kak,klu dulu 2 bulan skali tp skrg dah sebulan skali.Kang bg lame2 kang buatnya mengandung x ke naye jd mcm yg dulu.....huhu.

Ayen... said...

syariza09 - bagi jumpa kerap kang lagi letihnya asyik duk ehem2 je,langsung x jadi keje.....ihiks.

Ayen... said...

Pena rozie - tulaa kak agaknya mmg jenis org dia lg bg muke lg naik tocang....

Ayen... said...

MDT - tau xpe tp yg susahnya bila kita terlalu byk bertimbang rasa dia nak ambik peluang plk....

Ayen... said...

miss nina - sepatutnya begitulaa kan....