My photo
Mencoret sekadar apa yang dirasakan perlu...

Rakan2 siber...

Tuesday, 19 July 2011

Aku jadi 'cikgu'...

Klu aku bertugas kat pejabat mungkin tak merasa pengalaman jadi cikgu tapi oleh kerana aku bertugas kat makmal maka bolehlaa berlagak jadi cikgu skali skale. Biarlaa belajar tak tinggi mana pun kan,hehe...

Aku ni kadang2 klu waktu budak2 masuk makmal pastu cikgu pulak kebetulan kena pegi mesorat ke, ada hal emejensi ke so terpaksalaa aku kena jaga budak2 ni. Macam tadi pulak ada sorang cikgu tu ada hal sebab nak kena anto mak dia ke klinik.

Sebelum pegi tu dia pesan kat aku mintak suruh budak2 jawab soalan dalam buku. Maka tadi aku jadi 'cikgu'laa sekejap,kuikuikui...

4 comments:

makdara TERdiva said...

teringat kat abg makmal kat sekolah dulu :)

miloais said...

ok lah tu

tapi kan... iols rasa.. uols tak cukup garang utk jadik cikgu!

bak kata my fren - skangnya banyak budak2 sekolah yg bermasalah... cikgu2 kena lebih garang
hak hak hak

Ayen... said...

MDT - mesti ensem abg tu kan....

Ayen... said...

miloais - yelaa akak mgkin sbb tulaa kwn ni x dtakdirkan utk jd cikgu,klu x mesti lagi bermasalah budak2 kan,huhuhu....