My photo
Mencoret sekadar apa yang dirasakan perlu...

Rakan2 siber...

Monday, 11 July 2011

Minggu sesak nafas...

Seminggu ni isteri aku kena pegi kursus so tugasan yang selama ni dikongsi bersama terpaksalaa aku buat sorang2. Bukan aku nak merungut ke apa cuma sekadar nak bagitau walaupun korang semua tak nak tau pun kan,hehe...


Sebenonya tak menjadi masalah langsung pada aku sebab dah biasa sangat menghadapi keadaan dan suasana susah sebegini. Cuma aku terpaksa berkejarlaa ckit pagi2 sebab klu isteri aku yang anto tak jadi masalah sangat sebab dia masuk pukul 8am tapi aku ni masuk keje pukul 7.30am tapi no hal laa...

6 comments:

Ieda Al-Habsyi said...

hehehhe! jadi mr.mama la kejap ek, :)

Ayen... said...

Ieda Al-Habsyi - gitulaa nampak gayenya,ihiks....

pena rozie said...

Biase la kan. Bukan selalu.

miloais said...

iols plak kalo my hb tak de
memang kelam kabut le jadiknya!

bab iols gi keja tak pe
bab anak2 nak pi sekolah lah!

Ayen... said...

pena rozie - yelaa kak bukan selalu,huhuhu...

Ayen... said...

miloais - hehehe....tau xpe.