My photo
Mencoret sekadar apa yang dirasakan perlu...

Rakan2 siber...

Monday, 18 July 2011

Blurrr!!!...

Apa yang korang paham bila nengok gambo kat atas tu. Tak paham?.. Aku pun tak paham,huahuahuahua... 

Acah je sebenonya aku tak tau nak cite pasal apa sebab kepala otak aku sekarang ni tengah buntu dan serabut giler. So aku saje jelaa letak gambo tu sebab aku rasa bila nengok gambo tu aku rasa macam tenang je. Ke korang tak rasa macam apa yang aku rasa?...

12 comments:

~nadyahoney~ said...

xpun, kehkeh

miloais said...

rasa nak gi bercuti jap2 ni gak!
heheheheh

syariza09 said...

hanimun kt tempat camtu best tau =)

a.samad jaafar said...

okeh-okeh.. bio aku kate aku pun tenang yaamat-amat tengok gambo tu.. hahaha..

pena rozie said...

Nak g bercuti la tu....

Ayen... said...

nadyahoney - dah tu nak gambo mcmane baru nak rasa tenang?huhuhu....

ziana said...

Apa yg saya faham??? Rasanya Anak Muda perlukan satu percutian utk rehatkan otak dan minda..

Ayen... said...

miloais - elok sangatlaa tu akak,ihiks...

Ayen... said...

syariza09 - tau xpe,tenang je kan....

Ayen... said...

a.samad jaafar - hahahaha.....mcm x brape nak ikhlas je bang.

Ayen... said...

pena rozie - bercuti dgn gambo tu bolehlaa kak,klu nak g betul2 xtau bila lg sbb ongkos kurenglaa kak.....huhu.

Ayen... said...

ziana - mgkin apa yg dkatekan oleh cik/pn ziana ni ada betulnya tp buat masa ni kena kira bajet dululaa klu nak pegi pun,hehe....