My photo
Mencoret sekadar apa yang dirasakan perlu...

Rakan2 siber...

Friday, 8 July 2011

Nak guna jari pulak...

Contoh je ni...
Sebelum ni klu nak masuk/balik kerja, aku ngan staf lain dan guru2 semua guna kad macam kat atas tu je. Opis korang pun aku rasa sama jugak kan. Klu guna kad ni kitaorg cuma sentuh kat dinding dari luar je maka senanglaa ckit bagi yang jarang2 datang lambat macam aku ni kan,hehehe...
Tapi start minggu depan dah tukar pulak guna 'jari'... Bila dah nak guna jari mesinnya kenalaa letak kat dalam opis sebab klu letak kat luar kang ada pulak budak2 yang gatal tangan duk main print jari dia.

Ramai jugaklaa aku dengar yang duk merungut sebab klu sebelum ni nak datang lambat ke nak balik awal ke boleh main kirim2 kad kat member tapi kali ni klu nak kirim pun boleh jugak tapi kena potonglaa jari tu,huhu...

Pada aku mana2 pun tak kesah lagipun sebenonya ada baik dan buruknya jugak mende ni kan. Baiknya pasni tak kan ada lagilaa macam dulu kad tertinggallaa, kad ilanglaa. Dan buruknya pulak aku dengar ramai yang cakap mudah rosak mesin gini.

Mana tak mudah rosaknya dah tau tangan basah pegi sentuh jugak kat situ pastu kot2 jari tu baru je lepas korek idung pegi sentuh pulak kat situ, dah yang orang lain punya mesin tu takleh nak baca.......kihkihkih.

4 comments:

makdara TERdiva said...

kalau takde jari camne??? :P

Ayen... said...

MDT - hahahahaha....susah nak jawab tu.

pena rozie said...

Eh.. nanti yg nak kirim tu boleh la potong jari. hi...hi...hi...

Ayen... said...

pena rozie - buatnya org yg pegang jari tu lupa nak pulangkan semula x ke haru,kihkihkih...