My photo
Mencoret sekadar apa yang dirasakan perlu...

Rakan2 siber...

Tuesday, 22 November 2011

Berani ke x si yahudi bedebah tu...

Arini aku malas nak cite pasal kemenangan pasukan bola kita semalam sebab klu aku cite pun rasanya sama je bunyi macam yang korang cakap. Bangga, gembira dan padan muka indonesia, betul tak...

Apa yang aku cite ni ialah pasal berita dunia. Orang kapir laknat nak serang orang islam. Israel vs Iran. Perkara ni dah lama kan cuma yang jadi aku senang hati ckit tu bila dalam paper arini kluar berita gini...

'Iran cabar Israel lancar serangan'... (Taheran : Iran semalam mencabar Israel untuk menyerangnya dan berkata, tindak balasnya akan mencampakkan negara Yahudi itu ke dalam tong sampah sejarah.

Sudah sekian lama kami memiliki kekuatan yang tersembunyi yang kami harap dapat digunakan untuk menghantar musuh islam itu ke dalam tong sampah sejarah untuk selama2nya.)

Sebenonya klu boleh tak naklaa perang2 ni kan tapi andai kata yahudi tu betul2 serang aku harap sangat Iran buat betul apa yang dieorg cakap tu.

Bukan apa takut jadi macam Iraq dulu je, sebelum kena serang cakap bukan main saddam hussein tu tapi bila kena serang langsung tak berbalas. Apa2 pun sama2laa kita berdoa semoga dunia ni akan terus kekal aman tanpa perang. Peaca no war...


Published with Blogger-droid v2.0.1

7 comments:

pena rozie said...

x suka la perang...

miloais said...

yahudi tu berani
sebab banyak negara yg sokong dia...

tapi harap2 sangatlah - tak jadik perang besar2an ni...
sedih tengok rakyat yg tak berdosa ikut sama terkorban

Ayen... said...

pena rozie - yelaa kak PR,rakyat dia sendiri pun x suka rasanya perang2 ni tp dah yg jd kepala tu jahat sangat.dia ingat dia hebat...

Ayen... said...

miloais - banyak dah contoh2 sebelum ni tp dieorg ni x ambik iktibar.yg jd mangsa org awam...

ikatankasihku said...

harap malaysia terus aman damai..

Ayen... said...

ikatankasihku - sama2laa kita berdoa semoga negara kita kekal aman damai,Amin...

ikatankasihku said...

amin....