My photo
Mencoret sekadar apa yang dirasakan perlu...

Rakan2 siber...

Thursday, 17 November 2011

Selamba je aku...

Arini kan skolah aku nak bagi duit bantuan rm100 tu yang macam aku cakap dalam n3 sebelum ni so tadi Cc ngan Gpk mntak aku temankan dieorg pegi bank nak ambik duit tu.


Nampak je aku ni kurus kering tapi dah banyak kali tau aku jadi bodyguard bila skolah nak kluarkan duit dalam jumlah yang banyak. Korang jangan pandang sebelah mata kat aku ni,kuikuikui...


Tapi arini aku kena tunggu kat keta jelaa sebab takde parking kan lagipun aku cakap dah klu lepas kluar dieorg kluar bank pastu kena rompak ke apa memang aku tekan minyak lari teruslaa,hahaha... Selain kiteorg ada sorang anggota polis yang eskot, maklumlaa bukannya seratus dua nak kluar tapi dekat2 100k beb.


Sebenonya bukan pasal tu yang aku cite ni tapi pasal lepas dah balik skolah apa semua, polis tu sape pulak yang anto balik ke balai?.. Jawabnya AKUlaa.


Gpk skolah aku mintaklaa tolong aku yang pegi anto polis tu balik. Pegi ngan keta dia dan yang kelakonya dah smpai separuh jalan dalam duk bersembang ngan polis tu baru perasan yang aku tak pakai tali pinggang keledar.


Benda dah jadi kebiasaan kan smpaikan naik keta ngan anggota polis sendiri pun dengan selamba je aku tak pakai. Klu kena saman ke apa aku cakaplaa yang polis sebelah aku tu pun tak pakai jugak,hahaha...


Published with Blogger-droid v2.0.1

11 comments:

delarocha said...

sabtu ahad ni budak skolah ni leh g shopping ngan duit tu.. ahakss

ikatankasihku said...

diaorg pon tak pakai ek...selalu nampak da..he3

pena rozie said...

ha...ha...ha... good idea.

Ayen... said...

delarocha - tp xleh harapkan dieorg pegi sendiri sbb kang lain suruh beli lain yg dieorg beli...

Ayen... said...

ikatankasihku - haaaaa tau xpe,ingatkn kwn je yg perasan rupanya ramai yg perasan ek.....kihkihkih.

Ayen... said...

pena rozie - bab2 nak ngelak kena diri sendiri mmg idea terbaik sokmo,kahkahkah....

makdara TERdiva said...

polis tu pun buat2 x nampak kot :D

miloais said...

dua2 boleh kena saman!
ekekekeke

miloais said...

tadi rasanya iols dah komen
tak keluar eh komen iols???

tak pe...
komen terbaru iols :

iols tag uols ye…

http://miloaiskurangmanis.blogspot.com/2011/11/tag-dari-cik-anaa.html

eheheheh

Ayen... said...

MDT - agaknyalaa kot,nak tegur segan kan.kahkahkahkah....

Ayen... said...

miloais - klu dia kat sebelah mgkin peluang utk dimaafkan lebih ckit kot,hehe...