My photo
Mencoret sekadar apa yang dirasakan perlu...

Rakan2 siber...

Friday, 11 November 2011

Orang ajak makan,apa lagi...

Malam ni aku dapat jemputan ke Majlis Tahunan Briged Bestari Smart (skolah akulaa tu)...ihiks. Bertempat kat Restoran East Coast Steamboat, jalan Beserah.

Dah dijemput makan, orang kata rezeki jangan ditolak musuh jangan dicari. Lagipun bos Badan Briged Bestari ni cikgu aku masa aku skolah dulu2,hehe...

Aku rasa tak semua staf yang dijemput dan yang pasti geng2 aku semua dapat jemputan. Maknanya taklaa aku kesorangan nanti. Klu tak segan jugak aku sebab orang lain semua cikgu2 dan pelajar2 kan. Apa2 pun terima kasih banyak2laa kepada yang sudi jemput Ayen makan malam nanti...
Published with Blogger-droid v1.7.4

6 comments:

miloais said...

rezeki jangan di tolak
maut jangan di cari....

sedap dah tu - makan free!
ekekekeke

Papa Mifz said...

kalo xdo kawan2...mati kutu la yer..haha

delarocha said...

makan free, layan jee

Ayen... said...

miloais - sedap sangat2 kak,makan free katakanlaa.....haha.

Ayen... said...

Papa Mifz - klu sorang2 kwn rasa sape2 pun mesti mati kutu kan,xtau nak buat apa.....huhu

Ayen... said...

delarocha - memang kwn layan habis2an bang semalm smpai x larat nk berjalan,hahaha...