My photo
Mencoret sekadar apa yang dirasakan perlu...

Rakan2 siber...

Friday, 18 November 2011

Last day...

Arini kan aku rasa semua orang dah tau iaitu merupakan ari terakhir persekolahan sesi 2011. Nengok pada muka pelajar2 memang terpancar wajah kegembiraan. Tak gembira apanya, cuti panjang.

Usahkan pelajar, cikgu2 pun turut ceria arini. Aku jugak tidak terkecuali dari merasa tempias kegembiraan dieorg tu sebab dapat jugaklaa 'berehat' sepanjang cuti persekolahan ni walaupun hakikatnya kena datang keje macam biasa,hehe...


Published with Blogger-droid v2.0.1

6 comments:

miloais said...

selamat bercuti beb!

jalan2 makan angin kemana kali ni??

Ayen... said...

miloais - makan angin apanya kak milo wehhh!!!..budak2 je cutinya,ayen ni tetap keje....huhu.

pena rozie said...

Tak pe kene keje. Dah tak byk kerenah kan....

Ayen... said...

pena rozie - ye kak,x kesah pun kena keje sebab xdelaa pening sgt bila budak2 xde ni.......hehe

ikatankasihku said...

budak2 syoklah, bole tido n bangun lambat..he2

Ayen... said...

ikatankasihku - tau xpe,saat2 nilaa yg dieorg tunggu2 kan,hehehe....