My photo
Mencoret sekadar apa yang dirasakan perlu...

Rakan2 siber...

Tuesday, 15 November 2011

Sakit tekak...

Lama dah tak jadi, sekarang dia datang balik. Orang kata klu sakit tekak ni banyakkan minum air masaklaa, minum air asam jawalaa kan. Air asam jawa dah minum, air masak pulak dah berulang2 jugak minumnya.


Sekarang ni kan musim ujan, minum pulak banyak makanya tak laratlaa aku nak berulang alik ke tandas. Tapi tulaa nak tak nak terpaksa jugak aku minum banyak air sebab aku memang tak nak sakit tekak ni.


Bukan apa bila dah sakit tekak, nak telan air liur pun sakit. Pastu pulak yang paling tak naknya bila nak gosok gigi pagi2 kan mesti terasa nak muntah sangat2. So sebelum melarat betul2 sakitnya ni aku kena sekat dulu,huhuhu....


Published with Blogger-droid v2.0.1

4 comments:

pena rozie said...

x suka air asam jawa. Kalau sakit tekak mcm mane pun memang x minum. hu...hu...hu....

delarocha said...

jumpa doktor bro..

Ayen... said...

delarocha - insyaallah bang sbb kwn ni klu sakit apa2 pun susah nk ke klinik,dah teruk sgt2 baru pegi.......huhu.

Ayen... said...

pena rozie - dah tu klu sakit tekak kak PR buat bodo jelaa ek?hahahaha...jgn marah haaaaaa.