My photo
Mencoret sekadar apa yang dirasakan perlu...

Rakan2 siber...

Tuesday, 1 November 2011

Tak kira sape dah sekarang ni...

Zaman sekarang ni dah tak kira siapa, saman tetap saman. Banyak dah kan berita yang kita dengar/baca yang member saman member, anak saman ayah, adik saman abang dan sabagainyalaa.

Macam yang dalam gambo kat atas tu. Sama2 artis/pelakon takkan laa tak penah berjumpa, bukannya sorang berlakon kat malaysia sorang berlakon kat holiwood kan. Bukan beso mana pun dunia artis malaysia ni, pusing2 jumpa jugak.

Walaupun begitu asal salah cakap ckit je saman terus. Betullaa orang kata kerana mulut badan binasa. Rm50 ribu beb, bukan rm500. Aduuhhh... Puas pulaklaa nak cari duit yang kena saman tu,huhuhu...

:> Pasni Ayen pun nak kena jaga jugaklaa mulut, tak nak cabul sangat sebab takut kena saman....ihiks.
Published with Blogger-droid v1.7.4

8 comments:

delarocha said...

cara terbaik dapat duit dengan mudah.

Ayen... said...

delarocha - kwn setuju,kawan x kawan janji dapat duit kan...

BENA said...

ish3 . senang jer rsekarang nk dpt duit byk . kite pun nk maen saman2 la . hik hik hik

Papa Mifz said...

after turun naik mahkahmah,kes pun dah lamo...kiro perlaburan gak ni kan..haha

Ayen... said...

BENA - nak senang saman adik awk sendiri(milan) sbb dia kan selalu mengate awk,hahaha...

Ayen... said...

Papa Mifz - hahaha...tulaa pasal.

BENA said...

haaaaaaaaa ! tapi nanti die minx duit dengan mama jugak . mama minx duit ngn kite . xnk saman milan. RUGI2. haahahahahaha~

Ayen... said...

BENA - hahaha...memang rugi klu gitu sbb pusing2 kita sendiri yg kena kan,huhu...