My photo
Mencoret sekadar apa yang dirasakan perlu...

Rakan2 siber...

Tuesday 8 November 2011

Macamlaa cbuk sangat...

Seperti biasa 3,4 ari tak bersiaran dah rasa lama sekarang ni konon2nya,ihiks... Nak kata cbuk sangat tak pun tapi ntahlaa tetiba je rasa takde mood nak mengarang blog.

Raya pun macam sebelum ni jugak takde ke mana2 sebab sebagai majikan yang berperikemanusiaan(masuk bakul angkat sendiri,kuikuikui...) bagi bibik pegi beraya, awak duk melepek kat umah....huhu.

Tapi takdelaa melepek sangat sebab aku ngan anak2 dapat gaklaa beraya umah abang dan kakak aku, cuma isteri aku jelaa terpaksa duk kat umah jaga mak dia.

Masa bibik ada takpelaa nak berblog ke apa sebab masa banyak, segala benda dia buat. Ni bila dia takde segala benda kena buat sendiri so paham2 jelaa kan. Tu yang jadi masa nak berblog terbatas.

Lagi satu sebabnya sekarang anak2 aku ni duk cbuk main game kat tab aku ni. Pantang nengok aku letak je atas meja terus cbuk nak main. Kekadang charge bateri tak penuh pun lagi dah booking klu penuh nanti nak main game.

Nak tak nak, marah2 pun anak2 kan bagilaa jugak main. Kita charge bateri penuh dia bagi habis pastu kita charge pulak, gitulaa sekarang ni aku,hehe...
Published with Blogger-droid v1.7.4

No comments: