My photo
Mencoret sekadar apa yang dirasakan perlu...

Rakan2 siber...

Thursday, 10 November 2011

Sedap sekejap...

Seorang lelaki tergamak mengambil kesempatan mencabul rakan sekerjanya yang pengsan dalam pejabat mereka di Pandan Indah kelmarin.

Difahamkan lelaki berusia 30-an itu mengambil kesempatan kononnya mahu memberi rawatan kepada mangsa yang pengsan. Menurut sumber dalam kejadian jam 6 petang itu, mangsa yang berusia 23 tahun sedang bekerja apabila tiba2 pengsan.

Ketika kejadian mangsa bersama seorang lagi rakan sekerjanya berada dalam pejabat. Rakan mangsa yang menyedari insiden itu panik lalu menghubungi seorang lagi rakan sekerja.

Lelaki terbabit datang menghulurkan bantuan. Bagaimanapun dia mengambil kesempatan sebaik menyedari rakannya itu keluar dari pejabat berkenaan meninggalkan dia dan mangsa. Sebaik mangsa tersedar dia menyedari lelaki itu melakukan perbuatan tidak senonoh dengan meraba dada dan kemaluannya.

Beliau berkata, mangsa kemudian menghalang perbuatan lelaki itu dengan menolak tangannya namun tidak berdaya kerana masih lemah. Lelaki itu hanya berhenti meraba dan beredar dari pejabat selepas menyedari rakan mangsa masuk semula.

Tindakan mangsa menangis menimbulkan kehairanan rakannya itu yang kemudian bertanyakan apa yang berlaku sebelum mangsa memberitahu insiden berkenaan.

:> Tulaa tak pasal2 dapat sedap sekejap je pastu sah2laa tido lokap tu... NAFSU punya pasal tapi yelaa tak boleh nak cakap kat dia jugak sebab klu kena kat aku pun belum tentu lagi apa jadi nak2 pulak yang pengsan tu pakai seksi. Maklumlaa kita ni manusia biasa kan,hehehe...
Published with Blogger-droid v1.7.4

8 comments:

Lina said...

hai ada niat nampak kuikuikui

makdara TERdiva said...

mesti pompuan tu cantik.. :)

BENA said...

bodoh betol. sedap kejap merana lame . heee ;)

pena rozie said...

Ade gak orang mc ni. Tak de ati gan perasaan ke???

Ayen... said...

Lina - haishhh!!!..mntak jauhlaa dan harap2 Allah x turunkanlaa ujian gitu kat i,bimbang jgk......hehe

Ayen... said...

MDT - yelaa kot dahlaa cantek,seksi plk tu agaknya kan...

Ayen... said...

BENA - klu dah nafsu menguasai diri memang x ingat dosa pahala dah cik bena.oleh itu sama2laa kita berhati2 yek...

Ayen... said...

pena rozie - ntahlaa kak PR susah nak cakap mende gini,biasalaa manusia masa nak buat x pikir tp bila dah jd baru sedar dan nyesal......