My photo
Mencoret sekadar apa yang dirasakan perlu...

Rakan2 siber...

Friday, 4 November 2011

Makin tak malu...

Tak paham betul aku dengan orang zaman sekarang. Bukan apa, makin tak malu. Klu dulu kita biasa nengok orang berkemban ni masa nak pegi mandi je kan tapi sekarang ni merata2 tempat kita boleh nengok. 

Tak malu ke dieorg ni haaa???.. Aku yang nengok ni pun rasa malu. Dengan nampak ketiaknya apa sume,eeeee... Korang malu tak?.. Ke biasa je...

6 comments:

Papa Mifz said...

kat mano bro nmpk org berkemban nih?

Ayen... said...

Papa Mifz - dalam tv semalam bro kat anugerah skrin 2011......ihiks.

Ena Qalinsya said...

ye ke maluuu? ase makin terbeliak jek bijik mata tu menengoknye :P

delarocha said...

org bagi tengok... kita nengok je laaa


ahaksss

Ayen... said...

Ena Qalinsya - hahahaha....jgnlaa bocor rahsia kat sini,hehe...

Ayen... said...

delarocha - ye x ye jugak kan,rezeki jgn ditolak......kahkahkah.