My photo
Mencoret sekadar apa yang dirasakan perlu...

Rakan2 siber...

Tuesday, 29 November 2011

N3 khas buat yang dah kawen sahaja...

Klu yang bujang nak baca jugak, aku takleh buat apalaa sebab komputer/laptop masing2 kan,hehe... Ni bukan aku yang cakap tapi paper arini yang tulis yek.

"Bersetubuh dalam keadaan bogel atau tanpa seurat benang membantu setiap pasangan suami isteri merasai kenikmatan dan kelazatan dalam hubungan seks..

Kelab Taat Suami (KTS) menyatakan sekiranya suami isteri itu sama2 berbogel, kepuasan dinikmati mereka ketika bersetubuh mencapai 100% sekaligus dapat menghindari si suami mencari perempuan lain dan si isteri berlaku curang. (Ye ke???...)

Selain itu, dalam mewujudkan keharmonian rumahtangga adalah digalakkan si isteri menyambut suami pulang ke rumah dalam keadaan tanpa seurat benang. Isteri juga perlu memenuhi permintaan suami untuk 'bersama' walaupun ketika itu sedang memasak, membasuh atau sedang melakukan apa juga pekerjaan"

:> Agak2 apa komen korang semua tentang ni sebab aku tak berani nak kata apa, takut tersalah cakap.huhuhu....


Published with Blogger-droid v2.0.1

16 comments:

BENA said...

HAHAHAHAHAHAHA ;) bena dah bace tapi bena tak reti komen pape laaaa .

makdara TERdiva said...

bab sambut suami tu..
cuba bayangkan kalau anak2 pun ada sekali???

tak ke haru nanti??

rasanya kena tengok situasi dululah..

a.samad jaafar said...

hihihi..untungnya jadi suami dorang ye hahahaha..

t kasih krn sudi menjenguk blog saya..

miloais said...

iols tergalak baca bab sambut pulang tanpa seurat benang tu...

setuju ngan MDT - kalo ada anak2????

tak leh nak imajin...

Ayen... said...

BENA - ish3x...degil yek,baca jugak tp xpelaa nanti klu dah kawen bolehlaa cube praktikkan....kahkahkah.

Ayen... said...

MDT - hahahaha....mau mengigau anak tido malam klu nengok mak dia gitu kan.

Ayen... said...

a.samad jaafar - tiap2 tahunlaa bang timang baby gamaknya klu dpt isteri blh buat gitu,hehe...

Ayen... said...

miloais - kahkahkahkah...usahkan kak milo,ayen pun xleh nak imajin.anak2 tu yelaa,bapak pun agaknya xdan matikan enjin keta terus terkam,hahaha...

syariza09 said...

kalo badan comel leh la sambut x pakai apapun..tp kalo badan dh ala2 buah pear...errrmmm, kang x lalu pula nk jamah...hihihi

Ayen... said...

syariza09 - huahuahuahua....buah pear.sambut ikut pintu depan suami masuk ikut pintu belakanglaa klu gitu,hehe...

SURIA AMANDA said...

ooppsss...dah lama tinggalkan bidang ni...tp terbaca plak..adehh...kena kahwin ni...wakakakakaka

pena rozie said...

ha...ha...ha.... no komen

wan nurul hezrina said...

mcm tak 100 percent jer betul..isyk walaupun suami isteri mesti tak selesa wat cenggitu

Ayen... said...

Suria Amanda - kahkahkahkah....eloklaa tu,ayen pun gitu jgklaa,hehe...

Ayen... said...

pena rozie - klu no komen,jgn komen kak PR.....kihkihkih.

Ayen... said...

wan nurul hezrina - yelaa mmg x 100%,mgkin segelintir ada kot.....huhuhu.