My photo
Mencoret sekadar apa yang dirasakan perlu...

Rakan2 siber...

Thursday, 24 November 2011

Mana lagi cantik?...

Masa tarikh 11 november baru2 aku nengok masing2 cbuk nak kawenlaa, klu boleh nak bersalin pada tarikh tulaa sebab konon2nya tarikh cantik. Cantik ke???...

Pada aku cantik lagi 20 november. Sebabnya klu 11.11.11 tu yang ringkasnya tapi klu buat yang penuh tak ke jadi 11.11.2011 kan. Cer korang nengok tarikh 20.11.2011, tak ke lagi cantik.

Pada akulaa tapi pada korang aku tak taulaa kan atas masing2...


Published with Blogger-droid v2.0.1

8 comments:

miss nina said...

mana-mana tarikh kalau nampak tersusun memang cantik. saya pun suka 20.11 , tambahan pula jatuh pada ulangtahun kelahiran kawan baik saya

Ayen... said...

miss nina - samalaa kita yek,hehe...Hepi besday buat kwn miss nina dari ayen.

ikatankasihku said...

ha ah lagi cantik ek..org ramai yg tak perasan tu

wan nurul hezrina said...

betul.setuju taerikh 20112011 lagi cantik..11.11.2011 tak cukup syarat

Papa Mifz said...

yer la 20112011 lagi cantek kan...

Ayen... said...

ikatankasihku n wan nurul hezrina n Papa Mifz - yelaa kwn dah cakap,time kasih yek sbb sepandangan dgn kwn,hahaha...

chaa ;) said...

20.11.2011 lagi chantek...
masa hari tu kan , byk kenangan yg INDAH ~

*tibe2 je cite kat sini HAHA

Ayen... said...

chaa ;) - hahaha...mesti kenangan yg susah nk lupa kan.