My photo
Mencoret sekadar apa yang dirasakan perlu...

Rakan2 siber...

Wednesday, 9 November 2011

Susah nak percaya dah sekarang ni...

Sekarang ni jangan ingat badan ketak2, sasa tak lembut yek. Macam2 dah manusia zaman sekarang ni. Tapi yang pasti aku ni walaupun kurus kering, original keras tau.........huahuahua.
Published with Blogger-droid v1.7.4

8 comments:

syariza09 said...

hehehe...badan keras tp sore x keras, camno tu....apa2 pun yg original ttp jd pilihan :)

miloais said...

bak kata orang
don't judge a book by it's cover...

tak gitu???

BENA said...

AHAHAHAAHAHAHAHAHAHA ! tapi kalo badan tuff2 tetibe lembut . oh bena terus pengsanggggg parokk. ;)

delarocha said...

straight. ahakssss

Ayen... said...

syariza09 - mahal ckit xpe kan janji original....ihiks.

Ayen... said...

miloais - betul tu kak,kena nengok luar dan dalam sbb kadang2 luar cantek dalam belum tentu...

Ayen... said...

BENA - ye ke 'pengsang'?dah en surendz agak2 lembut ke keras......kahkahkahkah.(jgn marah haaa..)

Ayen... said...

delarocha - hahahaha....