My photo
Mencoret sekadar apa yang dirasakan perlu...

Rakan2 siber...

Saturday, 12 November 2011

Ke skolah adik...

Minggu lepas isteri aku ke skolah kakak nengok result periksa dia, alhamdulillah dapat nombor 4. Pagi ni aku ngan isteri ke skolah adik pulak. Dan memang betullaa apa yang dia cakap selama ni yang dia dapat nombor 3.

Bila pegi dan nengok sendiri result dan bila dengar sendiri dari mulut cikgu dia, alhamdulillah aku bersyukur sangat2. Bukan apa, anak aku yang nombor 2 ni sebelum masuk skolah dulu memang kosong betul.

Maksud aku usahkan nak membaca nak mengeja pun tak pandai tapi lepas 3 bulan pertama, aku nampak ada peningkatan yang begitu memberangsangkan.

Dan dengan apa yang cikgu bagitau pasal dia dari segi pembelajaran, komunikasi dengan kawan2/cikgu, pergaulan apa semua membuatkan aku lega. Aku harap apa yang dia capai sekarang akan berterusan hingga ke peringkat yang tinggi ckit lagi iaitu skolah rendah mulai tahun depan...
Published with Blogger-droid v1.7.4

6 comments:

delarocha said...

caya lahh

Ayen... said...

delarocha - hehe...

BENA said...

semoga dapat no 1 pulak . cantek kasut anak En Ayen . heee ;)

Ayen... said...

BENA - Insyaallah....Amin.mcm perli je ckp kasut cantek tu,huhu...

BENA said...

lorrr mane de perli . memang cantek / pink gtuuuu . kite kecik2 xde pun kasut macam tu . heheeh ;)

Ayen... said...

BENA - tak perli ek,time kasihlaa yek....hehe.yelaa dah zaman cik bena kecik dulu tahun bile?memanglaa xde kluar lg patern gitu,ihiks...