My photo
Mencoret sekadar apa yang dirasakan perlu...

Rakan2 siber...

Tuesday, 29 November 2011

Sakit kpale tak ilang2...

Dari petang semalam sampailaa ke petang tadi anak sulung aku duk merengek menangis sebab sakit kepala. Petang semalam aku letak minyak cap kapak, picit kepala dia tido. Oklaa sekejap pastu bila bangun menangis lagi.

Malam semalam pun takleh tido sebab sakit kepala tak ilang2. Last2 balik keje petang tadi aku bawak pegi klinik. Aku nengok lepas balik dari klinik tadi, lepas makan ubat yang diberi doktor nampak macam ok ckit dah boleh bercakap dan bergurau dengan adik2 dia.

Aku harap sangat2 dia makin ok sebab adik dia pun tadi bila dengar kakak dia bercakap je terus bersorak. Menandakan gembiranya sebab kakak dah sihat, inikan pulak aku kan sebagai bapak lagilaa nak anak sihat.


Published with Blogger-droid v2.0.1

4 comments:

wan nurul hezrina said...

semoga cepat sembuh yea

Ayen... said...

wan nurul hezrina - alhamdulillah syukur lepas pegi ptg tu,esoknya dah ok....

BENA said...

Ayen ni seorang ayah yang cool laaaaa bena tengok. heeee ;)

Ayen... said...

BENA - xde coolnyelaa cik bena,biasa2 je.....hehe