My photo
Mencoret sekadar apa yang dirasakan perlu...

Rakan2 siber...

Saturday, 12 November 2011

Dari mee goreng jadi pizza hut...

Petang tadi cuaca kat kuantan ni mendung2 ujan gitu. Masing2 malas dah nak makan nasi so isteri aku mintaklaa aku kluar beli mee goreng untuk makan malam. Dalam duk aku siap nak pegi anak2 pulak cbuk mintak nak makan pizza.

Untuk tidak menghampakan harapan anak2 aku pun suruh isteri bersiap. Bukan apa klu nak beli mee goreng tu aku kluar kat depan ni je tapi dah klu nak beli pizza terpaksalaa kluar ke bandar kuantan, tu yang ajak isteri skali pegi. Makanya malam ni ilang nak makan mee goreng jadi makan pizza hut laa kiteorg,hehe...


10 comments:

pena rozie said...

Tu mesti si ayah sebenarnyer niat nak mkn pizza jgk tu. hi...hi...hi....

Ayen... said...

pena rozie - mcmane kak PR boleh tau ni.....hehehe.

BENA said...

wahhhhhhh syiokkkk tuuu ;) kalo macam tu nak minx makan pizza la . mesti dapat makan mee kan ? heehhe ;)

Ayen... said...

BENA - hahahaha.....cubalaaa.

Rtp Farra Arisha said...

alang2 menyeluk pekasam, biarlah samapai ke pangkal lengan, bukan? hehe. pizza hut enak!

Papa Mifz said...

syok la dapek mkn pizza...lagi sodap yer kan...hehe

* skrg kalo update app blogger-droid mmg version tuh..:)

Ayen... said...

Rtp Farra Arisha - betul tu dah alang2 baik mkn yg enak terus,hehe...

Ayen... said...

Papa Mifz - dah lama x makan bang,memang syok sangat2laa....ihiks.Ooo..kena updatelaa yek,tengQ bang.

BENA said...

tak nak lah cuba . sebab tak best dapat mee . hahaha ;)

Ayen... said...

BENA - tau pun,kahkahkah....tp skali skale makan mee ok apa.