My photo
Mencoret sekadar apa yang dirasakan perlu...

Rakan2 siber...

Wednesday, 2 November 2011

Sampai hati kau wahai burung...

Seumur idup aku bawak motor rasanya tak penah lagi aku mengalami pengalaman macam semalam. Ada ke tengah elok aku duk melayan perasaan atas motor masa balik keje petang semalam tiba2 pelepek ada benda jatuh kat jaket aku.

Ingatkan apa, tengok2 rupa2nya taik burung. Bertuah punya burung seluas2 alam ni kat atas aku jugak dia buang dia punya taik. Nasib baik kena kat lengan bersempadan ngan bahu, klu buatnya tepat kat muka aku tak ke haru....ihiks.

Memula tu aku ingat nak berenti basuh kat shell pastu bila pikir2 smule aku terus je balik umah. Sampai je kat umah terus bagi kat bibik suruh dia basuh. Nak marah kang burung, takde arahlaa jawabnya bersabor jelaa kan...hehe.
Published with Blogger-droid v1.7.4

6 comments:

azLiNa MiLan HasHim said...

uish . knape laaa burung tu tak berak jek kat muka AG . HAHAHAH ! ^_____^

ikatankasihku said...

orang cakap tu rezeki tu... :)

Ayen... said...

Milan - hahahahaha...suke yek,kuang asam betul awk.

Ayen... said...

ikatankasihku - rezeki???...huhuhuhu.

BENA said...

hahahahahahha ! sengal milan~

Ayen... said...

BENA - memang sengallaa adik awk tu kan cik bena,huhuhu...