My photo
Mencoret sekadar apa yang dirasakan perlu...

Rakan2 siber...

Friday 18 March 2011

Aku jadi mangsa...

Bukan kertas nombor ekor tu yek tapi surat saman dari polis diraja malaysia. Korang tak nampak? Takpe biar aku ceritakan kisahnya. Masa orang duk tengah kecoh nak bayar saman aritu, aku pun teponlaa kawan aku kat balai traffik. Saje nak check kot2 ada.

Check punya check rupa2nya memang ada,huhu... Aku ingatkan dia saja buat lawak, dia kata klu tak caya nanti dia print dan suruh isteri dia bagi kat aku sebab isteri dia satu tempat kerja ngan aku.

Yang aku pelik tu, saman parking kat perhentian bas majlis bandaraya kuala terengganu. Pelik lagi tu 29/01/2011 pukul 9.30 malam. Bila masalaa aku pegi terengganu pada tarikh dan masa tu.

Keta yang kena tu pulak memang aku tak penah bawak jauh keluar dari negeri pahang pun sebab aku ni klu nak pegi jalan jauh mesti bawak yang sebuah lagi. Tak taulaa mcmana tu, ikutkan tarikh tamat saman tu 23/03/2011. Lantaklaa... Malaslaa aku nak layan,ikut suka ati mak bapak dia je nak keluarkan saman kat orang.

No comments: