My photo
Mencoret sekadar apa yang dirasakan perlu...

Rakan2 siber...

Wednesday, 16 March 2011

Nak bagi 'berisi' ckit...

Sejak akhir2 ni berat badan aku turun mendadak. Aku rasa sebelum ni berat badan aku 55-56kg tapi semalam bila aku timbang, turun ke 49-50kg je. Patutlaa muka nampak cengkung, hensem pun dah kurang klu nak banding ngan sebelum ni (kuang3x...perasan mesti kena ada,hehe....).


Oleh itu aku kena tambah semula berat badan aku supaya kembali ideal seperti sebelum ni. Maka bermula pagi tadi aku mintak tolong isteri tercinta buatkan 2 biji telur separuh masak untuk aku.

6 comments:

Lina said...

cer cerita skit camner berat turun mendadak tu...kita ni berat nak turun pun payah ngat!

makdara TERdiva said...

AG, ko kena makan nasi 5 hari sekali..

cer terai buat!hiks hiks!

miloais said...

kurus!
camne uols bleh kurus camtu ye???
bagitau skit beb!

AkuAnakMuda... said...

Lina - Mmg kite x serupe sbb kwn ni senang nak turun tapi susah nak naik.Awk sebaliknye kan sbb kwn nengok awk pun kwn dah tau,kihkihkih....

AkuAnakMuda... said...

MDT - Klu kwn ikut care awk mau makin kering kwn ni.Makan tiap2 ari pun kurus ni kan plk nak makan 5 ari sekali,huhuhu....

AkuAnakMuda... said...

miloais - Kwn ni mmg dari dulu lagi maintain kurus gini cume akhir2 ni banyak ngat mende nak kene pikir tu yg jadi makin kurus tu kot....