My photo
Mencoret sekadar apa yang dirasakan perlu...

Rakan2 siber...

Thursday, 24 March 2011

Kad baru...

Aku tau sebenonya korang semua dah lama ada kan tapi takpelaa aku saja je nak cerita sikit pasal aku ni. Klu nak baca silakan klu taknak baca ikut suka koranglaa kan,huhu...
Sebelum ni aku guna kad atm kuning itam ni tapi minggu lepas aku ada bincang nak buat projek sikit ngan member aku so dia kata nak kena ada kad kredit ataupun kad debit. 

Oleh kerana aku taknak bagi aku punya kad kredit aku rasa ada baiknya aku buat kad debit. Lagipun kad atm aku tu sebenonya dah separuh terbelahnya jadi elok sangatlaa rasanya aku tukar kad baru kan.
Pagi tadi kebetulan member aku ajak keluar pegi bank, aku pun apa lagi teruslaa apply kad debit ni. Maka sekarang ni aku dah pakai kad debit yang ni so langkah pertama untuk aku menjalankan projek tu dah berjaya.

Aku harap langkah aku yang seterusnya jugak akan menghasilkan kejayaan yang cemerlang,gemilang dan terbilang,hehehe... Insyaallah......Amin.

4 comments:

makdara TERdiva said...

MDT ade kad rimau ni tp sayangnye pin kad tak ingat..huahuahua..

gud luck AG.. :) bisnes ape tuh?? cer citer..cer citer..

AkuAnakMuda... said...

MDT - Hahahaha....ni mesti sebab banyak sgt kad tu sampai lupe pin.Psl bisnes tu nanti klu dah berjaya baru AG cite ok.Xlehlaa skrg kang hangat2 taik ayam buat malu je,huhu..

miloais said...

bisnes apa tu nok???
moga berjaya iols doakan....

my kad - masih yg lama
dah bertahun2 guna - kat muka depan kad tu - gambo menara bank tu...
ntah le... iols rasa sayang plak nak tukor... tho penah gak teller kat bank tu suggest iols tukar....

AkuAnakMuda... said...

miloais - Time kasih atas doa uols tu nanti klu berjaya kwn kongsi ok.Psl kad uols tu rasenye mmg lame betul ek tp yelaa yg lame andai x bermasalah mmg sayang kan,hehe....