My photo
Mencoret sekadar apa yang dirasakan perlu...

Rakan2 siber...

Monday 21 March 2011

Malasnya aku rasa...

Minggu lepas sekolah cuti seminggu kan. Time tulaa yang aku paling seronok sekali sebab budak2 tak ada so apa lagi aku datang kerja lepak2, bukak komputer pastu perut lapar pegi makan. Cukup masa balik,hehe...

Tu bukan bermakna aku ni pemalas yek. Dah tak ada kerja kan nak buat mcmana tak kan laa aku nak ambik getak paip pegi siram pokok bunga, nak kena ambik penyapu pegi sapu keliling bangunan sekolah kan.

Cehhh!!! Konon aku ni bukan pemalas.. Memanglaa bukan pemalas cuma kurang rajin je sebenonya,ihiks... 

Abih seminggu maka arini sekolah pun dibuka semula. Korang paham2laa kan klu dah lama duk berehat tetiba nak kena buat kerja semula, aduuhhh!!!.. Malasnyalaa.... Bila dah malas ni idea pun memang sah2laa tak berapa nak masuk dalam kepala,huhu....

No comments: