My photo
Mencoret sekadar apa yang dirasakan perlu...

Rakan2 siber...

Tuesday, 15 March 2011

Ben Ashaari : Blogger Ikut Negeri Kelahiran...



Sebenonya aku ni dah lama duk peratikan mende2 gini kat blog brader Ben ni tapi nak join  tak reti,ihiks.... Untuk kali ni walaupun hanya tinggal kurang dari sejam lagi nak tamat tempoh aku tetap nak cuba jugak.




Sila ceritakan latar belakang anda ...
Akuanakmuda, bapa kepada 3 orang puteri dan suami kepada seorang isteri. Lahir di Kuantan dan menetap juga di Kuantan.

Profesion anda sekarang ? 

Bekerja ngan Gomen M'sia sebagai 'kuli',huhu...


Blog favourite anda .. kenapa ? 
Dah tentu blog isteri aku,hehe... Blog lain pun aku suka jgk terutama yang boleh bagi aku info2 terkini.

Blog yang anda tak suka nak masuk .. kenapa ? 
Sepanjang penjelajahan aku ke blog2 orang setakat ni aku rasa tak ada lagi yang aku tak suka.

Impian anda terhadap blog anda ... 
Semoga blog aku ni bertambah maju, bertambah glemer(perasanlaa plk,kuang3x...)dan yang paling penting tak dibenci oleh korang semua,hehe....

3 comments:

GreenAppleKu.com said...

Follower no. 5. Tq sebab terjah blog saya. Keep in touch.

Kei Seichi said...

orang melaka datang melawat dari blog abg ben..
salam perkenalan...
http://geekzster.blogspot.com/

pRiNCe said...

selamat berkenaln..
prince blogger kl..
jom jadi member...:)_