My photo
Mencoret sekadar apa yang dirasakan perlu...

Rakan2 siber...

Monday, 28 March 2011

Tak bestnyeee...

Gambo cik Google...

Pagi ni isteri tersayang pegi kursus kat Genting Highland selama 3 ari sampai ari rabu. So mood pagi ni kurenglaa ckit maklumlaa kena tinggal,huhu..

4 comments:

miloais said...

tak aci lahhh
letak muka anak tuh

cuba letak muka sendiri....!
heheheheh

makdara TERdiva said...

ala..ilekla AG, baru 3 hari..lum macam MDT, PJJ..cik abg kat seberang tambak, anak2 rebina plak kat utara..sob..sob..sob..

AkuAnakMuda... said...

miloais - kuikuikui...xnaklaa letak muke sendiri kang uols xde selera makan tghari plk nanti,hehe...

AkuAnakMuda... said...

MDT - Yelaa kan MDT lagi dasyat rupe2nye tp kwn x boleh jgk sbb selame ni asyik berkepit sokmo tu yg bile kena pegi kursus mulelaa......huhu.