My photo
Mencoret sekadar apa yang dirasakan perlu...

Rakan2 siber...

Tuesday, 29 March 2011

Konvoi ke Cameron Highland...

31/03/2011 - 03/04/2011 ni aku akan menyertai konvoi amal bermotosikal ke Cameron Highland. Disamping tu kitaorg akan menghadiri kursus "Jati Diri Pemangkin Budaya Kerja Cemerlang Dan Program Peningkatan Profesionalisme" Jabatan Pelajaran Pahang Tahun 2011 bertempat di Sk Tanah Rata, Cameron Highland.

Esok 30/03/2011 semua peserta konvoi akan diberi taklimat kat Jabatan Pelajaran Pahang berkenaan program tu. Klu ikutkan surat yang aku terima ni, jumlah peserta hampir 100 orang. Makin ramai klu nak banding dengan tahun lepas tapi yang naik motor lebih kurang 60 orang je selebihnya orang pompuan naik bas.

Program ke Cameron Highland ni merupakan program konvoi amal kali ke-4. Tahun lepas aku ke Kuala Lipis. Sebelum tu ke Rompin. Memang seronok maklumlaa pegi ramai2 naik motor kan.

Aku harap seperti tahun2 sebelum ni perjalanan untuk program kali ni juga akan berjalan dengan lancar tanpa sebarang masalah baik pergi maupun pulang...

3 comments:

miloais said...

hang ni cam adik iols le plak
rajin join aktiviti bermotor ni...
memang sokmo jelajah sana-sini-sinun

tapi adik iols join PAB [puncak alam biker]
sebab dia duduk kat puncak alam nun!

miloais said...

lupa - take care ye bila berkonvoi
tho ada marsyall semua bila berkonvoi
still - ultimately - your own safety is in you own hand...

AkuAnakMuda... said...

miloais - Join aktiviti bermotor mgkin same tp yg x samenye ialah adik uols motor beso tp kwn ni motor kapcai je,hehehe...Ape2 pun time kasihlaa atas nasihat yg diberi.