My photo
Mencoret sekadar apa yang dirasakan perlu...

Rakan2 siber...

Saturday, 26 March 2011

Ikut koranglaa nak panggil apa pun...

Terharu sangat aku rasa sebab masih ada lagi orang ingat kat aku ni. Cehhh!!!.. Macamlaa glemer sangat kan,hahaha... Sebab apa sebenonya aku kata gitu. Sebabnya blog 'AkuAnakMuda' ni merupakan blog kedua aku. 


Blog pertama dulu aku guna nama 'Ayen Giggs' ni tapi disebabkan terdapat sedikit masalah yang tak dapat nak elak aku pun buatlaa blog baru ni.


Walaupun aku dah buat blog baru dan menggunakan nama baru tapi masih ada lagi yang ingat dan masih lagi panggil aku dengan nama lama. Ada yang panggil Ayen Giggs, ada yang panggil Ayen, AG pun ada... Biarlaa korang nak panggil apa pun yang pasti aku memang Ayen.


Yang lebih pasti bukannya bin 'Giggs' yek. Aku memang anak 'Muda'... Siapa yang penah nengok/baca blog lama aku dia akan tau siapa 'Giggs' tu dibelakang nama aku,(konon2nyalaa,ihiks...) 


Tak kisahlaa siapa aku ni, bukannya artis pun. Nak kata glemer jauh skali tapi yang penting aku nak ucap ribuan terima kasih sebab korang sudi nak berkawan ngan aku dan aku pun memang suka nak berkawan ngan korang...

8 comments:

Hafzan Sarah said...

org berbudi kita berbahasa kan..hehe :)

entri terbaru:
Kisah Cinta Pertama Aku

Cubaan Bunuh Diri Di KB MALL

Lieynanilaz said...

berkawan biar beribu....:)

MiLanGurLz said...

eyt2x...
saya suka panggil anda 'AG'!
hik3x!
=)

Nadhirah-chan said...

ohohohoho , pasni nak panggil gigi boleh ? lalala~

AkuAnakMuda... said...

Hafzan - Betul tu kwn setuju tp kadang2 ade gak yg x reti bahase bile org dah berbudi,ihiks...

AkuAnakMuda... said...

Lieynanilaz - berkawan biar seribu,bersuami kene satu tp isteri boleh sampai empat klu mampu berlaku adil kan....hahahaha.

AkuAnakMuda... said...

Milan - Hehehe...kwn pun sebenonye suke jgk dgn panggilan AG tu,ihiks...

AkuAnakMuda... said...

Nadhirah-chan - Janganlaa gitu,huhuhu....