My photo
Mencoret sekadar apa yang dirasakan perlu...

Rakan2 siber...

Sunday, 20 March 2011

Dari Bandung dong...

Pegilaa mana2 pun kan keychain mesti salah satu barangan yang wajib beli untuk member2 buat kenangan. Tak kiralaa pegi bercuti dalam negara atau luar negara.
Tapi keychain ni bukan aku yang beli,hehe... Member aku yang baru balik dari Bandung bagi. Nak harapkan aku buat masa ni rasanya tak mampu lagilaa nak pegi kesane, minum air dia bolehlaa (sirap bandung,kuikuikui...).

Apa2 pun terima kasihlaa Cc zalie yek sebab sudi bagi kat aku keychain ni. Pasni klu pegi melancong lagi bolehlaa beli lagi,kuang3x.... Awk takpelaa bang, bujang lagi so duit yang banyak tu tak tau nak belanja kat mana kan,ihiks...

2 comments:

makdara TERdiva said...

cincau bandung pun sodap! hehe

AkuAnakMuda... said...

MDT - Sluurrpppp!!!!!tetibe rase teringin pulak,xleh jadi ni.