My photo
Mencoret sekadar apa yang dirasakan perlu...

Rakan2 siber...

Thursday, 24 March 2011

Janggal pulak rasa...

Bukan aku punya tu yek tp yang pasti aku minat kat jam ni...

Aku ni memang dari zaman sekolah dulu2 lagi minat sangat ngan jam tangan. Klu pegi mana2 pun andai tak pakai jam rasa macam tak pakai spender,hehe... Betul ni bukan main2. Usahkan masa pegi jalan2, duk kat rumah pun aku pakai kadang2 tido malam pun pakai jam.

So apa yang aku nak cerita sekarang adalah pasal masalah jam aku ni. Kenapa?.. Sabo nak ceritalaa ni...

Masalah sebenonya ialah jam yang aku pakai ni dah 2 kali terburai nombor2 dia dan dah 2 kali jugaklaa aku pegi repair. Mana taknya bila pakai tangan kanan, buat kerja pulak guna tangan kanan. Menebang pokok, mengetuk paku, tak ke semua tu perbuatan yang boleh buat jam aku pening kan.


Dan yang terbaru ni terburai lagi tapi taklaa seteruk sebelum ni. Oleh kerana tak nak dia makin 'nazak'  maka start petang semalam aku cuba pakai jam kat tangan kiri pulak. Memang betul2 kekok aku rasa sampai ke arini dan saat ini masih terasa lagi kekekokannya,huhu.... 


Tapi takpe aku akan terus biarkan jam aku ni kat tangan kiri. Biasalaa kan memula memanglaa rasa lain, nanti dah lama oklaa... Aku tak tunjuk jam aku sendiri bukan sebab malu atau sebab jam tu beli kat pasar malam ek, tolong ckit. Cuma aku tak berkesempatan je nak snep gambonya...ihiks.

6 comments:

Lilyel said...

Salam.

Saya tengah buat survey pasal blogging untuk kertas projek saya. So, kalau berkenan sudilah isi questionnaire di bawah ini. Thank you so much 

https://spreadsheets.google.com/viewform?hl=en&pli=1&formkey=dGlZbzRKVmtxWWhPOWt3c0hIdzF5T0E6MQ#gid=0

Salam,
Lily
Note: Sila abaikan jika anda bukan pelajar IPT. 

AkuAnakMuda... said...

Lilyel - Time kasihlaa yek sbb sudi dtg melawat blog kwn ni.Mintak maaf sbb kwn dah x belajor dah skrg ni,huhuhu...

miloais said...

ekceli bukan jam jer lah - bagi org pompuan
kalo pakai gelang kat tangan kanan pun - susah jugak tu....

iols dari dulu memang pakai jam tangan kiri
penah gak sekali try pakai kat tangan kanan
memang mengganggu pergerakan tangan - esp bila nak mengetuk kibod dan terasa jam tu berat sangat

pRiNCe said...

thnx tau lawat diari saya....jom jadi member nak???

AkuAnakMuda... said...

miloais - Gelang xlah berat mcm jam kan.Tp apa2 pun sebenonnye atas keselesaan masing2laa betul x...

AkuAnakMuda... said...

pRiNCe - Nak..nak..nak..hehehe.