My photo
Mencoret sekadar apa yang dirasakan perlu...

Rakan2 siber...

Friday, 18 March 2011

Kempunan...

Malam kelmarin dalam pukul lebih kurang 10 lebih tetiba je perut aku ni terasa lapor. Dalam ati aku kata rasa2nya megi ada lagi kat dapur tapi nantilaa tunggu anak2 tido bolehlaa buat.

Bila anak2 dah naik tido aku nengok jam masa tu dekat2 pukul 12 malam, cepat2 aku pegi ke dapur. Cari punya cari rupa2nya sebungkus pun tak ada, kempunan aku nak makan megi.huhuhu... Perut lapor ni, takleh jadi kena cari jugak makanan.

Last2 jumpalaa yang ni je....

Roti letak susu, biskut lexus peberet aku pastu air kotak dutch lady anak aku,hehehe... Oklaa kan untuk alas perut sebelum tido...

2 comments:

makdara TERdiva said...

kompom bersepah dapur tu kena geledah ..haha!

AkuAnakMuda... said...

MDT - hahahaha....ambooiii MDT,buat mcm kwn ni tikus plk,ihiks....