My photo
Mencoret sekadar apa yang dirasakan perlu...

Rakan2 siber...

Thursday, 31 March 2011

Stop kejap...

Bermula arini sampailaa ari ahad aku terpaksa melupakan blog buat seketika. Seperti yang korang sedia maklum, pagi ni aku bersama peserta konvoi amal bermotosikal Jabatan Pelajaran Pahang akan bertolak ke Cameron Highland selama 4 ari.

Kepada yang tak maklum lagi tu, maklumlaa sekarang yek,ihiks... So selama 4 ari ni aku tak dapatlaa nak menjenguk blog korang. Takpelaa kan klu datang tiap2 ari kang korang bosan pulak nengok aku ni. Sekali sekala kenalaa jugak menyepi kan baru ada perasaan rindu, tu pun klu adalaa.....kuikuikui.

Apa2 pun aku harap korang semua doakanlaa semoga aku bersama rakan2 lain selamat dalam perjalanan pergi dan pulang ok. Amin.....

6 comments:

miloais said...

ohh... start today ye...

hati2 di jalanan
moga selamat semua.. amin...

Manja (let it be my sweet name) said...

berhati2 di jalan raya

Azreem said...

Selamat berehat di Camneron..best gile pergi masa ni..harapnya cuaca kat sana elok sepanjang kat sana..

nelly said...

Teruskan berblogging ya ..

AkuAnakMuda... said...

miloais - Time kasih atas nasihat itu....

AkuAnakMuda... said...

Manja - Time kasih jugak kat manja.

Azreem - Xdan nak berehat sgt pun sbb pogrem ade memanjang.Cuaca Alhamdulillah ok sepanjang perjalanan.

nelly - Itu dah semestinye......hehe.