My photo
Mencoret sekadar apa yang dirasakan perlu...

Rakan2 siber...

Monday, 21 March 2011

Takut sangat...

Tghari tadi macam biasalaa aku kena keluar ambik anak balik sekolah. Sebelum aku pegi tu datanglaa sorang cikgu nak mintak tolong anto anak dia ke satu tempat sebab katanya kebetulan tempat tu dekat ngan sekolah anak aku. Tapi dia cakap jangan bimbang sebab dia suruh aku bawak kereta dia.


Aku pun malas nak cakap banyak ok jelaa. Tambah pulak anak dia tu pompuan,kuikuikui.... Yang aku nak tergelaknya bila sampai kat satu simpang, lampu isyarat tu bertukar merah aku pun beloklaa ke kiri sebab nak pegi ke simpang sebelah. Nak cepat kan...


Dia nengok aku pusing kiri terus dia tanya 'pakcik nak pegi mana ni???'..(suara terketar2 takut).
Aku pun cakaplaa nak pusing sana sebab nanti lampu sana akan tukar ijau pulak, dia pun 0o0o0o....


Dalam hati aku ni mesti dia ingat aku nak bawak lari dia ni,hehehe... Tak kanlaa aku nak bawak lari awak dahlaa naik kereta ayah awak. Tapi yelaa kan orang pompuan tambah pulak sekarang ni banyak sangat terjadi perkara yang bukan2.


Tapi aku bersyukur sebab setakat ni aku masih lagi boleh berfikir secara waras, masih boleh bezakan mana yang boleh mana yang tak boleh dan mana dosa mana pahala...
  

6 comments:

a.samad jaafar said...

hihihi..aku pun selalu buat mcm tu bile kene lampu merah..kadang2 bukan krn tak sabar tp...ntah la..saja seronok-seronok nak buat..hihihi..
err..cantik tak budak tuh ? hihihi..

Cempaka R.Minta said...

hii cempaka datang

AkuAnakMuda... said...

ASJ - hahahaha....budak tu mmg boleh tahan lawonye bang,putih plk tu tp kwn xnak cari pasal....ihiks.

AkuAnakMuda... said...

Cempaka - Hiii...time kasih sbb sudi dtg pasni slalu2laa dtg yek,hehe...

Azreem said...

ala..kite langgor jer..hahaha..

Entri Terkini: Syarat baru BNM bagi memohon kredit kad berkuatkuasa

AkuAnakMuda... said...

Azreem - Jgn gitu bang,klu keta sendiri xpe.....ihiks.Nape kwn komen kat awk tp xleh nak publish bang....