My photo
Mencoret sekadar apa yang dirasakan perlu...

Rakan2 siber...

Tuesday, 22 March 2011

Orang nak tido dia bangun...

Klu dalam n3 semalam aku kata malas sebab lama sangat cuti tapi arini mengantuk pulak. Walaupun mengantuk Alhamdulillah setakat ni aku masih lagi mampu bertahan untuk tidak tido kat tempat kerja,hehe...

Mcmana tak mengantuk, malam semalam elok2 orang lain semua dah naik tido dalam pukul 12am tu aku pun bersiaplaa jugak nak naik tido tiba2 budak bertuah ni bangun. Dalam hati aku mampus dah malam ni mesti lewatlaa pulak tidonya.


Memang tepat tekaan aku, lebih kurang dekat2 pukul 2am tu dengan riangnya dia masih duk main bola, berlari sana sini. Last2 sekali dah aku sendiri tak tahan sebab esoknya nak kena bangun awal pulak nak pegi kerja, aku pun paksa jugak dia masuk buai.


Alhamdulillah tido jugak akhirnya tapi takleh nak angkat naik kebilik terus. Kena tunggu dulu 15-30 minit baru boleh angkat klu tak mau bangun semula. Maknanya pukul 3am jugaklaa aku tido disebabkan budak bertuah ni,huhuhu...

10 comments:

selera4u said...

anak bujang saya tido kul 1 tiap malam. nanti kol 5, dia bangun lagi nak tgk cd sebelum tertido balik. huuuu

AkuAnakMuda... said...

selera4u - hehehe.....lagi hebat tu.

miloais said...

bebudak memang gitu nok...
anak2 iols dulu pun....
tido pukul 8 malam - bangun balik pukul 1 gitu
then dia main tak hengat
dekat pukul 4 baru nak tido
adehhhhh!~ sampai opis meyong!~

makdara TERdiva said...

ala..sesekali tidorkan anak..asik tidorkan maknye jer..haha!

MiLanGurLz said...

tomey nye budak uw..
ase na penyek2x!
haha!
:)

missSenget said...

nasib anak sendiri..sabor je laa..

keh3...

AkuAnakMuda... said...

miloais - hehehe....lagi dasyat tp nak buat mcmane kan,lain org lain ragamnye.

AkuAnakMuda... said...

MDT - hahahahaha....kuang asam.

AkuAnakMuda... said...

MiLan - Dah bapaknye ensem memanglaa anak tomey kan,kuang3x........ihiks.

AkuAnakMuda... said...

missSenget - Tulaa pasal anak sendiri kenalaa byk sabo klu anak org lain mmg biarkan je,kihkihkih....