My photo
Mencoret sekadar apa yang dirasakan perlu...

Rakan2 siber...

Saturday, 19 March 2011

Lamanya menunggu...

Walaupun dah berlaku kelmarin tapi aku tetap nak jugak nak cerita. Minggu lepas kan minggu cuti skolah so kitaorg bolehlaa mencari makan kat luar sebab klu ari skolah kena makan kat kantin je.

Tengahari tu dalam pukul 2 gitulaa perut aku ni baru terasa lapar, apa lagi teponlaa member2 ajak kluar makan. Kitaorg pun pegilaa kedai makan kat kawasan tepi laut. Ikutkan nak makan rojak tp malangnya kedai rojak tu tutup maka pegilaa kitaorg kat kedai ni.

Maklumlaa banyak kedai tutup so sudah semestinya orang akan bertumpu kat kedai ni. Dah order makan dan minum, lebih kurang 5 minit tunggu sampailaa minumannya. Yang kitaorg bengangnya tu makanan berejam tunggu baru sampai.

Ada keluarga kat meja sebelah  bayar minum je, makanan kensel sebab tak larat lama sangat menunggunya. Kitaorg ni sebab kesabaran masih ada lagi tu yang tunggu sampai dapat,hehe...


Wajah2 bengang sebab lama sangat menunggu makanan sampai. Walaupun masing2 nampak macam nak senyum tapi senyum tu sebenonya senyum geram tu,kihkihkih...

Tak bengang mcmana cuba korang nengok air dah tinggal separuh tapi makanan tak sampai2. Air merah tu pulak dari banyak2 aisnya sampai cair. Makanan aku tak sempat nak masukkan sebab dapat je terus bedal, lapar ko...huhu.

6 comments:

a.samad jaafar said...

saudara..
situasi ini berlaku di mana2.. kadang2 rasa mcm nak karate je meja kan hihihi.. tapi kene banyok sabo yeop..

AkuAnakMuda... said...

a.samad jaafar - hahaha....kwn setuju tu bang tp klu kwn karate semlm memang patah tgn kwn sbb meja simen,ihiks...

GreenAppleKu.com said...

Waaa, nuffnang dah ok. Tahniah. Saya punya pengalaman, saya cancel jer makanan tu. Lapar pun laparlah..hehe..

MiLanGurLz said...

sodap nye air sirap uw!
hehe~
:)

AkuAnakMuda... said...

GreenAppleKu - Alhamdulillah dah ok akak,hehe...Bkn xnak kensel tp takut kang pegi tempat lain kene tunggu lagi,huhu...

AkuAnakMuda... said...

MiLanGurLz - Nampak je sodap tp tawar dah rasenye sebab lame menunggu,ais cair.......ihiks.