My photo
Mencoret sekadar apa yang dirasakan perlu...

Rakan2 siber...

Friday, 18 March 2011

Apa faedahnya...

BERPIKET...(taklehlaa letak gambo sebenar kang tak psl2 kena gam plk aku,hehe...) Selalu sangatlaa aku nengok klu kat masjid negeri bila lepas abih je solat jumaat pasti akan ada orang berkumpul untuk berpiket. Konon2nya menandakan rasa tak puas hati kat seseoranglaa.

Tadi ada lagi diaorang buat, isteri aku pun cakap apalaa diaorang ni padahal baru je lepas buat amal ibadat pastu duk meraung2 mengata orang pulak. Dalam hati aku kata betul jugak, apalaa diaorang ni.

2 comments:

akmal said...

piket? apa tu

AkuAnakMuda... said...

akmal - org yg duk pegang sepanduk ramai2 mcm mogoklaa...