My photo
Mencoret sekadar apa yang dirasakan perlu...

Rakan2 siber...

Sunday 20 March 2011

Pegi jugaklaa main...

Sambungan dari n3 semalam yang aku kabo ada member ajak main boling tu. Oleh kerana taknak diaorg cakap aku sengaja cari alasan sebab tak join diaorg main boling so malam semalam aku pun pegilaa jugak main.

Petang tu dia cakap main pukul 9 mlm tapi biasalaa kan janji orang melayu, lebih kurang 9.30 mlm baru nak start. Selalunya main 3 game tapi semalam sempat 2 game je sebab pukul 11 nak lepak kat restoren taj pulak nak nengok game Manchester United vs Bolton.

Nilaa antara yang datang main semalam. Sebenonya ramai lagi tapi tiada dalam gambo sebab henset aku tertinggal kat umah semalam so gambo2 ni aku blutuh dari member jelaa.


 Geng2 pompuan yang selalu ada bila main...

 Yang pakai topi tulaa duk cbuk sokmo ngajak aku main. 

Dalam ramai2 semalam yang tengah minum air tu je aku tak berapa kenal sebab tak penah nengok. Seksi ko.. Terganggu konsentrasi aku,hahaha... Oleh sebab terganggu tu dalam hampir sepuluh orang geng lelaki aku dapat no 3 je keseluruhan (kononnyalaa terganggu,hehe...).

No comments: