My photo
Mencoret sekadar apa yang dirasakan perlu...

Rakan2 siber...

Friday, 25 March 2011

Kena despatch...

Masa makan kat kantin pagi tadi Pengetua ada bgtau kat aku yang nanti klu ada surat nak kena hantar ke Jabatan, tolong hantarkan yek. Oleh sebab bos yang suruh, aku pun terus je ok boleh...ihiks.

Tugas ni beralih kat aku sebab staf yang buat kerja ni pegi cuti2 malaysia ke Sabah baa.. Bila nak kena hantar surat ni terus aku teringat masa dulu2 waktu tu aku belum dapat kerja gomen ni lagi. Masa tu akulaa salah sorang mat despatch kat Kuantan ni.

Seronok korang tau tak sebab kita dapat kenal ramai orang. Mcmana tak kenal ramai orang, dah kejap pegi pejabat sana kejap pejabat sini. Bukan setakat pejabat gomen/swasta je malah mall pun aku masuk. 

Yang aku selut diaorg ni ialah sampai ke skrg ni pun klu aku bawak keluarga jalan2 kat mall masih ada lagi makwe/amoi yang tegur aku, maknanya diaorg masih ingat lagilaa kat aku ni. Yelaa kan orang ensem memang susah makwe/amoi nak lupa betul tak?huahuahua.... Jangan marah haa,gurau je....

4 comments:

makdara TERdiva said...

jgn merempit sudah! ingatlah yg tersayang kat rumah tu.. :D

miloais said...

ensem ye...
bak mai sekeping dua gambo
bleh le menyaksikan - keenseman mu itew!
hak hak hak

nokkk.... bak kata MDT tadi
jangan merempit hoccay!

AkuAnakMuda... said...

MDT - Time kasih atas nasihat itu,terharu plk kwn rase......hehe.

AkuAnakMuda... said...

miloais - Kahkahkahkah.....xyahlaa sebab acah je ckp 'ensem',sebenonye x ensem pun....huhu.