My photo
Mencoret sekadar apa yang dirasakan perlu...

Rakan2 siber...

Monday 28 March 2011

Cerita pasal wanita/perempuan...

Sehari dua ni bila aku pegi jenguk blog rakan2, aku nengok semuanya buat n3 pasal wanita/perempuan. Kat sini aku bagilaa beberapa contoh blog yang buat n3 tu dan aku mintak maaflaa kat tuan tanahnya sebab oleh kerana aku tertarik dengan beberapa ayatnya so aku curilaa. Harap2 jangan marah yek,hehehe....

Kat blog http://www.notamionline.com/  dengan tajuk n3nya - Duhai Wanita...Hiasilaa Dirimu dengan Taqwa. aku suka dengan kata2 ni, Insaflah semasa kita semua masih lagi 'dipinjamkan' nyawa oleh Allah untuk hidup di dunia yang sementara ni..

Kat blog  http://www.greenappleku.com/ tajuk n3nya - Perempuan adalah senjata syaitan?!! aku suka kat kata2 ni, Untuk pengetahuan korang wahai orang perempuan sekalian, korang kena jaga betul betul bila berurusan dengan orang lelaki, mereka orang lelaki ni, dengar suara orang perempuan dah naik stim, belum lagi bab tengok, tak tengok, just imagine pun boleh stim, kalau korang bagi peluang pada lelaki untuk pegang korang, bersedialah untuk masuk neraka dunia dan neraka jahanam!! Dan ada orang lelaki yang boleh inzal just dengar suara perempuan dalam telepon.., so korang orang perempuan bila dah bergayut lama lama dengan lelaki apa akan jadi? Huh bila masuk cerita bab dalam kain, jadi senjata setanlah korang-naduzubillah..)

Dan kat blog http://farisadli.via.my/ pulak, tajuk n3 dia - Titipan untuk Wanita... aku suka kat kata2 ni, Seorang gadis yang membiarkan dirinya dikerumuni, didekati, diakrabi oleh lelaki yang bukan muhrimya, cukuplah dengan itu hilang harga dirinya di hadapan Allah.

Apa yang aku buat ni bukannya bermaksud orang lelaki tak bermasalah dan tak bersalah tapi dah diaorg duk cerita pasal wanita/perempuan kan, aku copy paste jelaa.....kuikuikui. 

2 comments:

akmal said...

sbb tu ada org ckp wanita ni senang masuk syurga, senang juga masuk neraka

Ayen... said...

akmal - betul tu kwn setuju.....