My photo
Mencoret sekadar apa yang dirasakan perlu...

Rakan2 siber...

Monday, 4 April 2011

Alhamdulillah selamat...

Syukur Alhamdulillah ke hadrat Ilahi sebab aku dan rakan2 konvoi lain selamat pulang ke rumah masing2 selepas 3 ari berada di Cameron Highland dan sehari di Kuala Lipis.

Ketibaan kiteorg semalam agak lewat ckit iaitu lebih kurang pukul 8 malam. Ikutkan sampai dalam pukul 6 petang tapi biasalaa kan klu dah bergerak dalam kumpulan yang ramai.

Apa2 pun semalam kiteorg dapat bertemu kembali dengan isteri/suami dan anak masing2 setelah 4 ari berpisah. Walaupun letih menunggang dalam perjalanan yang jauh tapi bila nengok muka isteri dan anak2 terus je ilang letih tu,hehehe....  

8 comments:

dya said...

"Walaupun letih menunggang dalam perjalanan yang jauh tapi bila nengok muka isteri dan anak2 terus je ilang letih tu,hehehe...."
suka sy baca ayat ni...sejuk ati anak isteri AAM...;)

AkuAnakMuda... said...

dya - hahahaha....sape2 pun mesti gitu kan klu dah terpisah sementare.Dya pun same gak kan,ihiks...

miloais said...

ok.. starberi sebakul plsssssssss!~
hahahaha

AkuAnakMuda... said...

miloais - kuang3x....x beli pun stroberi sbb kwn turun dr sane ari sabtu pastu tido plk kat lipis 1 mlm.klu beli jgk maknenye kecut dlm lorilaa stroberi tu,kihkihkih...

MiLanGurLz said...

alhamdulillah~
camat jugak AG nie sampai kuantan yek!
=)

AkuAnakMuda... said...

Milan - Alhamdulillah selamat.....

ஐ๑makdara TERdiva๑ஐ said...

mane MDT punya stoberi ceklat????

AkuAnakMuda... said...

MDT - hahahahaha....jgn tanye gitu,rase bersalah plk kat ati ni....huhu.