My photo
Mencoret sekadar apa yang dirasakan perlu...

Rakan2 siber...

Monday, 23 January 2012

Aku akan cuba buat...

Orang kata lebih baik diam dari bercakap sebab makin banyak kita bercakap akan menyebabkan makin banyak salahnya,betul?...

Oleh itu sempena tarikh 23hb arini maka aku akan cuba untuk lebih banyak diam dari bercakap.

Boleh ke tak boleh ke tu belakang kira yang pasti aku akan cuba sedaya upaya melakukannya demi kebaikan aku dan orang2 lain.


Published with Blogger-droid v2.0.3

18 comments:

Telor Power said...

berusaha lah....tapi kalo nak bercakap juga teruskan tiada siapa yg dapat mghalang. ingat mulut tempayan boleh ditutup, tapi mulut org???

(macam tak kena jer perumpamaan tu dgn kes tak nak cakap nie...kehkehkeh)

محمد رازيق said...

kdg2 diam lebih baik. tapi bergntung pada situasi bro. jemput singgah blog, jmput bc SI JEJAKA DAN TELEKUNG

whitecappuccino said...

cuba dulu baru tau,,

Ayen... said...

Telor Power - hahahahaha....ikut awklaa bang nak buat perumpamaan mcmane pun,hehe...

Ayen... said...

MR - tp rasenye situasi kwn ni mmg lebih baik diam kot,huhuhu...

Ayen... said...

whitecappuccino - tulaa klu x cube x tau kan....ihiks.

Ena Qalinsya said...

ITU ADALAH YANG TERBAEKKK!!!!!
Makesure lakukan...

pssttttt mmg 23 sinonim dgn kamo ahaks~

HeNRieTTa JoSe said...

Pernah juga dgr org cakap camtu....tapi bila kita diam..org bilang kite sumbunk...ekekkee....so go for it....mana yang lebih selesa...

Papa Mifz said...

Kenapo kwn nih jenis yg suko membebel ke,hehe

Yuki said...

diam sebetulnya bisa membunuh hati org yg kepingin... barangkali bagus juga.

Lina said...

alamak risaulah pulak bila aok kurang bercakap huhu

Ayen... said...

Ena Qalinsya - sinonim yek?..ok tengQ.

Ayen... said...

HeNRieTTa JoSe - biasalaa org blh ckp apa yg dia nk ckp kan tp kwn akan buat apa yg kwn rasa terbaek buat kwn...Tengq sbb sudi singgah,hehe...

Ayen... said...

Papa Mifz - hahahahaha.....xdelaa bang.

Ayen... said...

Yuki - hehehehehe....tengq jgk sbb sudi singgah yek.

Ayen... said...

Lina - hahahaha...jgn risau sbb ngan aok kwn akan tetap bercakap,ihiks..

ikatankasihku said...

apesal zip2 tu...huhuhu

Ayen... said...

ikatankasihku - ziplaa sbb klu x zip kang takut bercakap lagi,huhu...