My photo
Mencoret sekadar apa yang dirasakan perlu...

Rakan2 siber...

Friday, 20 January 2012

Jangan ingat aku takut yek...

Masih lagi cite kat skolah anak2 aku. Pasal ape lagi klu tak pasal jem. Jalan tu jalan masuk tapi dieorg pegi kluar. Aku dahlaa nak cepat sebab dah dua minggu tak sempat nak solat jumaat.

Bersusun2 keta kluar ikut jalan masuk. Kononnya nak shortcut laa sebabnya jalan kluar dah jem. Bila dah gitu makanya aku pun sangkutlaa nak masuk.

Jangan dieorg ingat dieorg je nak cepat, aku pun nak cepat gak. Dengan perasaan yang membuak nak marah sebab kebodohan dieorg tu aku pun jolok je masuk (eh macam lucahlaa pulak bunyinya ek,hahahaha....).

Maksud aku, aku masuk jugak biar sama2 sangkut takleh nak jalan. Dieorg bersusun nak kluar, yang nak masuknya aku ngan keta yang ngikut belakang aku je.

Aku tak kira, aku jolok sampai rapat depan ngan depan. Aku buat tak tau je. Aku tunggu je nak tengok dieorg marah ke tak. Klu dieorg marah memang aku kluar ketalaa.

Last2 dah sama2 tak bergerak tu akhirnya dieorg undur,hahaha... Baru dieorg tau ek. Jangan ingat aku takut. Bukan aku tak boleh timbang rasa, masalahnya disebabkan jem tu arini skali lagi aku tak sempat nak solat jumaat. Sampai umah dekat pukul 2, orang dah abih solat. Geram betul aku...


Published with Blogger-droid v2.0.3

16 comments:

anieMD said...

simpati...dah 3 kali la x g solat jumaat..mggu dpn cuba lagi yer...

ikatankasihku said...

kadang2 ramai yang pentingkan diri sendiri

Telor Power said...

lain kali merempit le...baru tak terlewat.

Ayen... said...

anieMD - minggu depan akan cube yg terbaik,huhuhu...

Ayen... said...

ikatankasihku - yg panas atinye tu,dhlaa pentingkn diri sendiri pastu menyusahkan org lain plk...

Ayen... said...

Telor Power - skrg dh xleh nk merempit bang.beg saje 2 bijik gedabak lgpun kwn takut balik petang dieorg tido atas motor sbb letih kan...

Caythrine Amanda said...

kau ingat aku takut? aahaahaa..tetibe jerk* hehe....chillax bro!!

a.samad jaafar said...

jolok yob jolok !! kihkihkih..

Ayen... said...

Caythrine Amanda - hehehehe...

Ayen... said...

a.samad jaafar - ye bang,jolok tetap jolok...ihiks.

Telor Power said...

ayen: ubahsuai la...jadikan 2 roda ke 3 roda. pastu blajar merempit pakai 3 roda tu hahaha

Lina said...

len kali tinggal je kete kat situ...ckp kat diorang "sy nak g semayang jumaat kejap, tunggulah ye (klu org islam ajak g semayang jumaat sekali hehe)

Ayen... said...

Telor Power - hahahaha...banyaklaa awk punye ubahsuai bang.

Ayen... said...

Lina - boleh nak wat gitu tp takut balik sembahyang keta duk dlm longkang.....kui3.

pena rozie said...

Jangan marah... Sabar tau. hu...hu...hu....

Ayen... said...

pena rozie - ye kak PR,memang sabarlaa tu....huhu.