My photo
Mencoret sekadar apa yang dirasakan perlu...

Rakan2 siber...

Wednesday, 4 January 2012

Anto pastu tinggal...

Nampak tak budak yang pakai baju kurung putih tu. Yang tak pakai tudung yek, yang pakai tudung tu anak aku,hehe... Aku tak taulaa mak bapak dia ni jenis mcmane.

Bukan apa klu anak tu dah darjah 2,3 tak kesahlaa sangat sebab dah biasa ngan alam perskolahan kan. Ni baru darjah satu pulak tu ari pertama perskolahan ada ke patut dia anto anak pastu terus tinggal gitu je.

Dari dalam kelas lagi duk nangis, cikgu pujuk pun tak jalan gak. Rehat makan kat kantin lagilaa nangis. Mana tak nangisnya dah orang lain semua ada mak bapak teman makan, dia tak tau nak makan apa.

Aku offer roti yang anak aku bawak sementara tunggu mak bapak dia datang tapi dia tak nak. Last2 sampai ke sudah tak makan budak tu. Kesian betul aku nengok.

Mak bapak dia pulak memang tak nampak batang idung. Mungkin datang ambik masa balik pukul 1.30 kot,huhuhu...


Published with Blogger-droid v2.0.2

14 comments:

Papa Mifz said...

kesian kat budak tuh...huhu

FIFIEY LYCHEE MARATION said...

kesian budak tu..hehe, nasib baik bro baik utk tolong...

storyfromme said...

kesiannye kena tinggal.mak die nak ajar berdikari kot.

whitecappuccino said...

Ishh..gerammnya mak bapak macam ni..kesian budak tu seharian menangis gitu.

delarocha said...

bro leh jadi bapak angkat dia kejap tak? tolong belikan makanan untuk dia.. dia tak tau nak buat apa tu, hilang punca... :-)

Ayen... said...

Papa Mifz - memang kesian bang,huhuhu...

Ayen... said...

Fifiey lychee maration - saye nak tlg tp dia malulaa,hehe...

Ayen... said...

storyfromme - tulaa tp agak2laa nak ajar berdikari pun..

Ayen... said...

whitecappuccino - nak buat mcmane kan,lain org lain cara memikirnya....ihiks.

Ayen... said...

delarocha - klu dia ada kakak boleh aje kwn ni,kui3...kwn bg dah roti tp dia xnk sbb dia nak nangis je,hahaha...

anieMD said...

x heran la kalau besar sok..dia tggl mak bapak dia kat stesen bas pulak...hmmm...

Ayen... said...

anieMD - tulaa kan tp harap2 x jd gitulaa nanti,huhuhu....

ikatankasihku said...

mak ayah dia akai takde ka....

Ayen... said...

ikatankasihku - ntahlaa,ade kot tp x guna agaknya.....hehe.