My photo
Mencoret sekadar apa yang dirasakan perlu...

Rakan2 siber...

Thursday, 12 January 2012

Giler betul pakcik tu,malu aku...

Ni kesah dalam paper...

"Tidak malu mengulangi perbuatannya menunjukkan kemaluan kepada seorang pelajar kolej swasta berusia 19 tahun, seorang warga emas berusia 61 tahun didenda rm500 atau penjara 5 hari oleh Mahkamah Majistret semalam.

Tertuduh, Rahmat Mohamed Yasin mengaku bersalah melakukan perbuatan itu dalam bas Rapid KL dalam perjalanan dari bandar Sunway ke Kelana Jaya pada jam 4.30 petang.

Mengikut fakta kes ketika mangsa menaiki bas di hadapan pusat membeli belah Sunway Pyramid dia ternampak seorang lelaki yang sebelum ini pernah menunjukkan kemaluan kepadanya.

Mangsa cuba mencari tempat duduk yang berjauhan dengan tertuduh namun lelaki itu datang kepadanya dan menukar tempat duduk dengan penumpang di sebelah.

Semasa dalam perjalanan lelaki itu sekali lagi menunjukkan kemaluannya kepada mangsa. Apabila tiba di stesen transit aliran ringan (LRT) Kelana Jaya, mangsa bergegas turun dari bas dan melaporkan kejadian itu kepada polis bantuan di sana."

--> Apelaa pakcik tu kan, aku ni sebagai lelaki rasa malu pulak dengan tindakan dia tu. Nak tunjuk skalipun, bincanglaa elok2 kan......huahuahuhua. Dah aku malu, korang yang pompuan pulak rasa mcmane???hehe...


Published with Blogger-droid v2.0.2

8 comments:

whitecappuccino said...

Pak cik ni memang tak malu la..tak betul kot? eiii..yg tengok pun tentu rasa malu.

telor power said...

masalah mental tu

semutsengal said...

ala, mangsa tu buatbuat takut pulak. padahal teringin nak pegang.


HAHAHAHHAAH

ikatankasihku said...

adoiyai..huhu..

Ayen... said...

whitecappuccino - memanglaa malu cikgu,barang sulit tuuu...hehe.

Ayen... said...

telor power - mgkinlaa kot...

Ayen... said...

semutsengal - kahkahkahkah....kuang asam awk bang tp kwn pun rasa gitu gak,kuang3...haha.

Ayen... said...

ikatankasihku - adoiyai ek...hehe.