My photo
Mencoret sekadar apa yang dirasakan perlu...

Rakan2 siber...

Thursday, 19 January 2012

Marahnya dia...

Anak2 aku kan skolah kat Mgs (Methodist Girls School). Kat skolah dia tu jugak adanya anak2 Tengku Mahkota Pahang, anak Tengku Muda Pahang.

Bila dah ada anak2 dieorg tu makanya guru besor ngan guru2nya pun akan serabut kepalalaa bila mak bapaknya datang. Paham2 jelaa kan orang besor2 ni. Banyak ngat protokol2nya.

Pendek cite sebelah skolah anak2 aku ni pulak selain Mgs menengah, terdapatlaa skolah Saint Thomas. Dah Mgs sume pompuan Saint Thomas pulak sume lelaki.

Bila tghari masa dieorg balik skolah selain abang2 kat Saint Thomas yang masuk nak ambik adik kat Mgs, ada jugak yang takde kena mengena pun masuk jugak. Bukan masuk nak buat apa, masuk nak main kejar2 kat dalam skolah Mgs.

Biasalaa kan orang lelaki memang akan pegi cari orang pompuan, betul tak?...hehe. Nak jadi ke citenye arini Tengku Puan Pahang datang buat sport check.

Ikutkan skolah Mgs ni memang melarang sama skali budak2 lelaki skolah lain masuk main dalam kawasan skolah dia. Yelaa lelaki masuk skolah pompuan kan, paham2laa korang pun.

Masa tu aku duk tunggu anak2 aku kat kantin. Aku nampak dah guru besor berjalan ngan sorang pompuan, tak perasan dia (Tengku Puan Pahang).

Elok pulak sampai je depan aku dia berenti sambil cakap ngan guru besor sambil marah2. Aku pasang telinga je,hehe... Yang aku dengar dia marah pasal budak2 lelaki masuk kawasan skolah main kejar2.

Yang kejar2 tu satu dah, yang dia lagi marah tu sebab ada antaranya duk kacau anak dia...kui3. Dia cakap pasni klu dia tau lagi dia akan makeup budak2 tu sume. Tak taulaa aku makeup mcmane,ihiks...

Dia cakap lagi klu mak bapak budak2 tak puas ati suruh datang jumpa dia. Sape berani nak jumpa dia?.. Cuba cakap kat aku, nak sakit pegilaa.hahahaha...


Published with Blogger-droid v2.0.3

12 comments:

whitecappuccino said...

memang pening jugak la pihak sekolah bila ada anak2 VVIPs kan?

ikatankasihku said...

tak dapek nak nolong..huhuhu

Kalamhati said...

duk kuantan ye..
wah sekolah cluster tu..

Telor Power said...

nak cari sakit boleh la pi jumpa hehehe

Lina said...

Nak wat camne dah anak vip pun sklh situ tp tu lah budak2 lelaki tu pun gatal jgk g masuk sek pompuan tu pesal haha

Ayen... said...

whitecappuccino - tulaa kwn tgk kelam kabut cikgu2,hahaha...

Ayen... said...

ikatankasihku - xpelaa xyah tolong,biarkan cikgu2 dieorg setelkan...

Ayen... said...

Kalamhati - ye ayen duk kuantan.Mgs bkn setakat cluster cikgu tp SBT lagi...

Ayen... said...

Telor Power - hahahahaha....tau xpe.

Ayen... said...

Lina - kwn bukan nak membela budak lelaki tu tapi dah mmg sifat semulajadi kan,lelaki akan cari pompuan.mcm cite belalang tulaa,ahli nujum ckp klu itik jantan jumpa itik betina,ape yg dibuatnya?..hahahahaa.

a.samad jaafar said...

alangkah indahnya jika status itu tidak wujud..

Ayen... said...

a.samad jaafar - betul tu bang.kwn setuju sebab kita ni kan manusia biasa,sama saje.akan mati bila sampai masanya...