My photo
Mencoret sekadar apa yang dirasakan perlu...

Rakan2 siber...

Friday, 6 January 2012

Cer teka... Cer teka...

Letihnyalaa anak aku sorang ni. Ni masa aku on de way balik dari umah mak aku. Tengah duk bersembang, main ngan kakak dia tetiba je senyap.

Nengok sebelah rupanya dah keras kejung,hahahaha... Agak2 koranglaa apa yang anak aku tengah makan kat mulut dia tu?.. Cer teka cer teka,ihiks...


Published with Blogger-droid v2.0.2

18 comments:

Ieda AlHabsyi said...

hahahaha! comel! mesti letih sangat tu, makan lolipop ke twistis tu? hihihi!

Ayen... said...

Ieda AlHabsyi - sgt letih tu..dua2 salah jawapan tu kak,nantilaa yek sy kabo mende tu....hehe

miloais milo said...

comel!

kentang goreng ke tu????

whitecappuccino said...

makan fries ke tu sampai terlelap..kesiannnn..letih benor!

Ayen... said...

miloais milo - pandailaa kak milo ni,hahaha...

Ayen... said...

whitecappuccino - a'ah...tulaa punya letih smpai terlelap.

semutsengal said...

alihkan dlu kentang tuu, kang tercekik pulak.


HAHAHAHAH

Ayen... said...

semutsengal - memang cepat2 alih lepas snap gambo ni,hehehe....

ikatankasihku said...

ingatkan kopok rota udang tu...

Papa Mifz said...

fries mcd kan..;)

BENA said...

hahahahah . mesti letak fries kan kannn ?> hehehhe

Ayen... said...

ikatankasihku - hahahaha...mesti suka kopok tu kan,ihiks...

Ayen... said...

Papa Mifz - a'ah bang...

Ayen... said...

BENA - bukan letaklaa cik bena,dia tgh makan pastu tertido.....hehe.

delarocha said...

dah kenyang..tido lerrr.. hehe

Ayen... said...

delarocha - masalahnya xdan kenyang lagi tu tp letih punya pasal,hehehe...

jual pakaian layali said...

artikel tulisan yang baik,,nice post slam kenal

Ayen... said...

jual pakaian layali - hehehe...time kasihlaa sbb sudi singgah sini..