My photo
Mencoret sekadar apa yang dirasakan perlu...

Rakan2 siber...

Wednesday, 18 January 2012

Orang sekarang suka menipu?...

Ramai yang kata nak idup kena pandai menipu tapi boleh ke kita idup dengan asyik menipu???...


Published with Blogger-droid v2.0.3

27 comments:

ikatankasihku said...

tak suka penipu!

miloais milo said...

tak menipu lagi aman hidup...

wan nurul hezrina said...

hahah pad??sabojerlah..sian dia tak tahu..

Ayen... said...

ikatankasihku - saye pung.......huhu.

Ayen... said...

miloais milo - betullaa tapi tu pada yang berfikiran mcm kak milo masalahnya manusia ni tak sama.setuju?..

Ayen... said...

wan nurul hezrina - hahaha...ntahlaa mcm2 skrg ni kan,nak2 lg yg xtau mmg mudah ditipu...

pena rozie said...

tipu sunat aci x?? hi..hi...hi..

BENA said...

dah motif ngn tipu ngan pad ape ni ayenn ? xpahammm . hahaah :P

Pen Biru said...

memang byk penipu

Papa Mifz said...

takmo la tipu2...

Caythrine Amanda said...

Tipu?huh....xbek menipu, Tuhan mrah... *ayat masa kecik* heee...igt x?

Caythrine Amanda said...

Tipu ditpu tertipu...

telor power said...

........tinggalkan jejak kejap.nanti dtg balik eh

c'axoera said...

tak kemana pun orang menipu ni.....nnti makan diri balik...

Ayen... said...

pena rozie - xnaklaa kak PR tipu2 lg sbb ayen mmg dh bersunat,huahuahua....

Ayen... said...

BENA - tgk lagi sampai paham,hahaha...

Ayen... said...

Pen Biru - kwn setuju ngan awk bang....

Ayen... said...

Papa Mifz - kwn pun xnak gak bang.....huhu.

Ayen... said...

Caythrine Amanda - dari kecik dah diajar yg menipu tu x baik,berdosa kan tapi bila besar buat jugak.....huhuhu.

Ayen... said...

telor power - cbuk benor awk yek sampai x sempat nak komen,hahaha...

Ayen... said...

c'axoera - itulaa kenyataannya kan,samada baik atau buruk pasti akan ada balasannya...

Op Anaz said...

kala bedooh x meyusohkan oran lain xpe gekk...kala menyusahkan orang lain, molek bogelkan je....haha

miya said...

tak baik menipu..

Ayen... said...

Op Anaz - tulaa pasal tp klu pompuan ok gak nak bogelkan tp klu jantan,buang masa bang.....hahaha.

Ayen... said...

miya - betullaa tu,org yg menipu tu un tau tapi nak buat gak....huhu.

telor power said...

ha.ah sibuk ngan hal kawan2 semalam.. ok tipu mcm dalam kartun mmg melapau.

Ayen... said...

telor power - yg kartun tu yelaa jgn kita yg x kartun ni pun kena tipu gitu jugak,hehehe...